FANDOM

זוהי רשימה של כל הפרקים של סדרת הטלוויזיה הישראלית "קרובים קרובים".

  • הערה - פרק הפיילוט של הסידרה אשר שודר לראשונה היה הפרק "איחוד משפחות". פרק זה נכתב למעשה רק לאחר שתריסר הפרקים הבאים אחריו כבר נכתבו ולאחר שארבעת הפרקים הבאים אחריו כבר צולמו. הסיבה לכך היא חשיבותו של הצלחתו בקרב הקהל של הפרק אשר יועד לשידור הראשון ולפיכך כדי שיהיה מגובש יותר ואמין יותר, הוחלט לצלמו לאחר שכבר צולמו ארבעה פרקים בסידרה והשחקנים הרגישו יותר נינוחים ביחס לדמויותיהם ולדמויות האחרות וגיבשו כבר דפוסי התנהגות ואווירה משפחתית.

עונה 1 (1983) עריכה

# שם הפרק תאריך שידור מקורי מספר פרק
1 איחוד משפחות 7 בפברואר 1983 פיילוט
לבניין המשותף עוברת אחותו של יהורם, תיקי ובעלה אילן.
2 על נהרות ויטק  ? 1
המשפחה נאלצת להתמודד עם ההחלטה של העירייה לשנות את שם הרחוב שלהם.
3 אין מילים  ? 2
ליאורה מתראיינת לכתבה בחדשות הערב בעת שעורכת קניות בסופרמרקט השכונתי.
4 אין עשן  ? 3
כאשר אילן מוזמן לחקירה במשטרה המשפחה נכנסת ללחץ ומנסה לנחש מה הסיבה לזימון.
5 ארכימדס  ? 4
יהורם מגלה דרך לקצר תהליך תעשייתי במפעל בו הוא עובד. לאחר שההנהלה במפעל מחליטה שלא לקבל את הרעיון של יהורם, אילן מנסה למכור את הרעיון לחברות זרות.
6 בעל חורג  ? 5
כאשר אורח מסתורי בשם מר גרשטיין (מגולם על ידי אבנר חזקיהו) מופיע בדירתם של אילן ותיקי ושואל שאלות על חנה, אילן מתחיל לחשוד כי מר גרשטיין הוא למעשה חוקר מס הכנסה.
7 גנב, גנב  ? 6
לאחר שגנב פורץ לדירתם של אילן ותיקי הם פונים למסגר שיתקין מנעול וסורגים בביתם. לאחר שהמסגר מציע להם הנחה משמעותית על רכישה מוגדלת לכל הבניין, אילן מנסה לשכנע את שאר הדיירים.
8 דייר משנה  ? 7
לאחר שאילן מגלה בעיתון כי אחד הדיירים בבניין משכיר חדר בדירתו, המשפחה מנסה לברר מיהו הדייר אשר משכיר את החדר.
9 דמי כיס  ? 8
ההורים מגלים כי הילדים שוטפים מכוניות בזמנם הפנוי משום שדמי הכיס אותם הם מקבלים לא מספיקים להם.
10 המשך בעמוד שלוש  ? 9
חנה מכינה מאמר לעיתון השכונתי על משפחתם של יהורם ותיקי.
11 הצגה שנייה  ? 10
מולי מקבל את התפקיד הראשי בהצגה "הנסיך הקטן" אשר תערך בבית סיפרו והמשפחה נערכת בהתאם.
12 יום העצמאות של יהורם  ? 11
יהורם מחליט לקחת שנת חופשה.
13 כוכב נולד  ? 12
לאחר שחנה נקלעת לבעיות כספיות היא מתחילה לנהוג לפי העצות במדור האסטרולוגיה כדי למצוא פתרונות.

עונה 2 (1984) עריכה

# שם הפרק תאריך שידור מקורי מספר פרק
14 לאב סטורי  ? 13
לאחר שהדייר של חנה דורון (מגולם על ידי דורון נשר) מגלה כי הוא מקבל מכתבי אהבה אנונימיים, חנה מנסה לגלות מי השולח המסתורי באמצעות מארב.
15 אבא מה הבאת לי  ? 14
אילן חוזר מחופשה מלונדון וגורם לליאורה עוגמת נפש משום שלא הביא עימו את הבושם שביקשה.
16 מוכרים בלבד  ? 15
יהורם מתקשה להיפרד משורה של חפצים ישנים אותם ליאורה מעוניינת לזרוק.
17 המכונית  ? 16
אילן רוכש רכב למרות התנגדותו העזה של יהורם.
18 מלחמת העולמות  ? 17
בין יהורם לליאורה פורצת מחלוקת רצינית לגבי כמה פעמים ביום יש להשקות את עציץ הבגוניה בדירתם.
19 נדבר גלויות  ? 18
גליה ומולי אשר לומדים באותה הכיתה מקבלים משימה לכתוב מה הם המנהגים של העדות אליהם משתייכים משפחותיהם.
20 ניכוי במקור  ? 19
יהורם מגלה כי מס ההכנסה מחייב אותו בתשלום מקדמות גבוהות במיוחד. חנה מנסה לבדוק למה מול פקיד מס ההכנסה ובעקבות כך יהורם זוכה לביקור מפתיע של פקיד המס בדירתו.
21 עוף טוב הכול טוב  ? 20
ליאורה מחליטה לעשות דיאטה - החלטה אשר משפיעה על המשפחה כולה.
22 עוזר בית  ? 21
יהורם וליאורה מחליטים לשכור עוזרת בית יחד עם תיקי וחנה בעקבות עומס המטלות בביתם.
23 מעז יצא מתוק  ? 22
אביתר מחליט להיות טבעוני.
24 לעזרת העם  ? 23
תיקי נאלצת להיעדר למספר ימים במסגרת עבודתה כמדריכת טיולים כאשר היא מתלווה לסנאטור אמריקאי רב השפעה בביקורו בישראל. בהמשך הסנאטור מופיע לביקור בדירתה של תיקי.
25 פה אחד  ? 24
ראש ועד הבית (מגולם על ידי שמואל סגל) מאיים להתפטר מתפקידו ובעקבות כך יהורם מחליט להתמודד לראשות ועד הבית.

עונה 3 (1986) עריכה

# שם הפרק תאריך שידור מקורי מספר פרק
26 פרפקט פברואר 1986 25
ליאורה נכנסת לדיכאון והמשפחה מנסה להוציא אותה מהדכדוך.
27 חבילה מאמריקה  ? 26
לאחר שתיקי ואילן מקבלים חשבון חשמל גבוה, תיקי מחליטה לכתוב מכתב געגועים לדודה העשיר יחזקאל (מגולם על ידי יוסף שילוח) אשר מתגורר בארצות הברית ועובד בבנק גדול.
28 אחזקה שוטפת  ? 27
דיירי הבניין נאלצים להתמודד עם קיצוצים בהוצאות ועד הבית.
29 אין אהבות שמחות  ? 28
אל משרד לשכת העבודה בו עובדת ליאורה, מגיע גבר שרמנטי בשם צביקה (מגולם על ידי יעקב יעקבסון) אשר נהג בעבר לחזר אחרי ליאורה.
30 החטא ועונשו  ? 29
לאחר שאילן ויהורם נבחרים לוועד ההורים בבית ספרם של מולי וגליה הם מוצאים כי הם חלוקים בדעתם לגבי האופן בו יעשה השימוש בכספי הוועד.
31 הטובים לטיס  ? 30
אביתר מתגייס לחיל האוויר הישראלי.
32 היום יום הולדת  ? 31
אילן מתכנן מסיבת הפתעה לכבוד יום הולדתה של תיקי.
33 כבוד המשפחה  ? 32
גליה מבלה יחד עם חבר מבית הספר ובעקבות כך נוצרים שרשרת של אי הבנות.
34 נפש בריאה  ? 33
יהורם הולך לפסיכולוג דוקטור פיינשמקר (מגולם על ידי טוביה צפיר). במהלך הטיפול הפסיכולוג מבצע היפנוזה על יהורם ומחזיר אותו לגיל 6.
35 ילדות קשה  ? 34
המשך של הפרק הקודם. בעקבות טעות של ליאורה, יהורם נשאר מהופנט וחושב שהוא בגיל 6 ומתנהג בהתאם. משום שדוקטור פיינשמקר נמצא בחו"ל, אין מי שיוציא את יהורם מההיפנוט. העיניינים מסתבכים כאשר מורתו של מולי, רבקה (מגולמת על ידי רבקה מיכאלי) דורשת להיפגש עם יהורם בהקדם לגבי מולי.
36 תמונה קבוצתית  ? 35
הדוד העשיר מארצות הברית שולח למשפחה מצלמת וידאו ביתית ומבקש בתמורה שהמשפחה תצלם את עצמה ותשלח לו חזרה למזכרת.
37 מה שבטוח  ? 36
אילן נאלץ לסגור את משרד הביטוח. בעקבות כך המשפחה נאלצת להתמודד עם ההשלכות.

פרק האיחוד (2005) עריכה

# שם הפרק תאריך שידור מקורי מספר פרק
38 המצב צב 24 במרץ 2005 פרק האיחוד
בפרק האיחוד אשר מתרחש כ-19 שנים לאחר הפרק האחרון בסידרה, נבנתה מעלית בבניין ברחוב ויטק 9. כל דיירי הבניין השתתפו במימון המעלית פרט ליהורם וליאורה. תיקי מודאגת מכך שגליה טרם נישאה והיא כמהה לנכד. אילן הורשע ב"הרצת מניות" ונידון לעבודות שירות בבית אבות. בפרק עצמו מוקפא (בטעות) הצב של נבו, בנו של אביתר, ותיקי מזמינה צב חדש במקום הצב הקפוא (למרות שבסופו של דבר מתברר שהיה מדובר בצב שמת כבר לפני שנתיים). אולם עיקר הפרק סובב סביב פיטוריהם של יהורם וליאורה ממקומות העבודה שלהם - עובדה שהם מסתירים זה מזו, ושיוצרת את המתח הקומי בפרק. כאשר מתגלה הדבר, השניים מחליטים להקדיש את גיל הפרישה לעצמם ולצאת לטיול בעולם, אולם לשם כך הם זקוקים לכסף שמסרו לאילן להשקעה (שמסתבר בדיעבד ששימש לכיסוי הפרשי העלויות של המעלית). בסופו של דבר מצילה חנה את המצב ורושמת המחאה על סך הכסף הדרוש. מתברר שהיא מכרה את הקריאה "פתוח!" לחברות הסלולר לשימוש כרינגטון, מה שזיכה אותה במקדמה שמנה על חשבון התמלוגים, והכל, כרגיל, בא על מקומו בשלום.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית