FANDOM

זוהי רשימה של כל הפרקים של סדרת הטלוויזיה "החברים של נאור".

עונה ראשונהעריכה

  1. מעלים ידידים: לוויסמן יש חברה. לחברה הזו יש שני ידידים שוויסמן רוצה להיפטר מהם. דלאל מספר לו על "מעלים ידידים". וויסמן משתמש בשירותו.
  2. פיק אפ בר: דדי רוצה לפרוש מתפקיד הטייס בצבא. מפקדיו לא רוצים שיעזוב, ולכן גורמים לנטלי עטיה, בה דדי מתאהב, לפתות את דדי ולגרום לו להישאר בתפקיד. במקביל אחיינו של נאור מבקש ממנו שיעזור לו כנגד ילד שנשאר 4 פעמים בגן ומטיל את איימתו על יילדי הגן.
  3. אס אמ אס: לנאור יש חברה שמחליטה להיפרד ממנו בטענה שאין לו מספיק זריזות בכתיבת אס אמ אסים בנייד. נאור הולך לשיעורים המלמדים מבוגרים, כמוהו, לכתוב אס אמ אסים במהירות.
  4. החומוסיה: נאור וחבריו, שהתרגלו לאכול בחומוסיה מסוימת אותה מנהל ידידם, עוברים לחומוסיה חדשה בטענה שהיא יותר טעימה. הדברים מסתבכים כאשר נאור מתאהב בבתו של מנהל החומוסיה החדשה, שבמקרה ערבייה.
  5. הפצועה: נאור, וייסמן ודדי מתאהבים בפצועה יפה בבית החולים. השלושה עושים הכל כדי להתאהב בה, אך מגלים שבסופו של דבר הצעירה הייתה תחקירנית בתוכנית חקירים. במקביל, מיקה מקבלת תפקיד להיות שתולה באותה תוכנית תחקירים.
  6. למות מצחוק: אדם שיושב בהופעה של נאור חוטף התקף צחוק שמוביל לדום לב. נאור, שחש נקיפות מצפון קשות, מנסה לבקש מחילה מאשת המנוח, אלא שהאלמנה עיקשת בסירובה ומתייחסת אל נאור כאל רוצח.
  7. מחול החרבות: כשנאור הולך לקנות לאחיינו מתנה ליום ההולדת הוא מגלה זוג חרבות מ"מלחמת הכוכבים" וקונה אותן לעצמו. האחיין של נאור פותח בטעות את עטיפת חרבות הליזר וחושב שזאת המתנה שנאור קנה לו.
  8. הפולניה: נאור מכיר חברה חדשה. היא פולניה. חבריו של נאור מנסים לגרום לו להבין שהוא עושה טעות-שאסור לצאת עם פולניה כי היא תמרר את חייו, אך הוא מצידו מסרב להקשיב ולכן מבין על בשרו את הטעות שבלצאת עם פולניה דווקא בארוחה משפחתית של חברתו.
  9. חול מקופיפי: וייסמן חוזר מקופיפי ומביא שתי צנצנות מלאות בחול לנאור ודדי. למיקה הוא מביא בגד, מה שמעליב אותה. כדי לעודד אותה, הוא משקר ואומר לה שהוא כן הביא לה אך שכח במזוודה שבאוטו. שקר זה מאלץ אותו להגיע לחוף נטוש ולמלא בו חול, אך אנשי מוסד מעקבים אותו לחקירה בטענה כי הוא יודע על הסוד שבחול הזה. במקביל, נאור נוסע לשווייץ מבלי ליידע את אמו על כך.
  10. ציון ג'יי דייט: החברים מתחילים להתכתב באתר היכרויות. במקביל מדווחים בחדשות על רוצח שנפגש עם אנשים דרך אתרי ההיכרויות. במקביל וייסמן יוזם סטארט אפ - אתר בינלאומי של נאנחים למרבה ההפתעה האתר תופס תאוצה.
  11. שובי שובי לים: נאור וחבריו נדבקים בשיר "שובי שובי לים", מה שמעצבן אותם. הם מנסים בכל הדרכים להיפתר מהשיר הזה, אך ללא הצלחה. דלאל מספר להם על מישהו שיכול להוציא אותם מהשיר הזה. הם מזמינים אותו לביתו של נאור, ובעזרת בובת וודו של יוצרת השיר, אילנה אביטל, הוא מדביק אותם בשיר אחר.
  12. חבר חדש: חבריו של נאור עוזבים לעיסוקיהם (וייסמן במילואים,דדי באימוני טייס ומיקה לומדת לתואר בפיזיקה קוונטית, והוא נשאר לבדו. בלית ברירה, מתחבר נאור עם חבר חדש, מה שמעורר חשד אצל אמו ומאוחר יותר אצל ידידתו מיקה שחבר זה הוא הומו. במקביל, וייסמן שבמילואים מתחיל עם חברתו של המפקד, מה שמסבך אותו ואת שהותו במילואים.
  13. חברה מהפריפריה: נאור עולה על רכבת לירושלים, בעקבות מישהי בה התאהב. הוא מתחיל איתה. כאשר בהתחלה הוא מספר לה לשם מה עלה לרכבת, היא אומרת לו שזה לא יעבוד בניהם. לאחר מכן הוא נפגש איתה שנית והיא יוצאת איתו לסיבוב בירושלים. במקביל, וייסמן יוצא עם מארגנת מסיבות של החלפת זוגות, דבר אותו הוא לא יודע.

עונה שנייהעריכה

  1. מוציאה מקשר: דדי יוצא מקשר עם אהבתו הגדולה, שאפילו הציע להתחתן איתה. החברים רואים אותו במצב קשה, ובעצתו של עומרי לוקחים את שירותה של "מוציאה מקשר" שעוזרת לדדי להתגבר על אהובתו. במקביל, נאור עוזר לאחיינו של דלאל להגשים את חלומו - להירדם בניתוח עם קולה של שירי מימון.
  2. שובה של הפרחה הסמויה: לנאור יש חברה חדשה. חבריו מתלהבים ממנה, אך הוא טוען כי היא פרחה, אף על פי שהיא מנסה להסתיר את זה. בעזרת חברו, דלאל מוכיח נאור כי היא פרחה ומעמיד אותה במקומה.
  3. איזה מזל אתה?: נאור מגלה עניין ביעל גולדמן אך מיקה מזהירה אותו שאין לו סיכוי מפני שהוא מזל דלי ויעל יוצאת רק עם מזל שור. כמובן שנאור מתחזה למזל שור כדי לצאת עם יעל גולדמן. על פניו נראה שהולך לו טוב, אלא שדדי, שהוא באמת מזל שור, מוצא את תעודת הזהות שלה, ובכך מתחבר איתה ושנית לנאור מתקרב יום ההולדת.
  4. מלצרית או מארחת?: דדי וויסמן עורכים בינם לבין עצמם ניסוי - עם מי עדיף לצאת - מלצרית או מארחת. לאחר מכן, לניסוי מצטרפים נאור ומיקה כאשר נאור יוצא עם שפית ומיקה עם בעל מסעדה. הארבעה מגלים במהלך הניסוי שלכל בעל תפקיד החסרונות משלו.
  5. התביעה: נאור נתבע על ידי זוג שנכח בהופעתו וישב בשורה הראשונה ונדרש לשלם פיצויים בסך 500 אלף שקלים. במקביל וייסמן ומיקה נקלעים לחובות, ואליקו ההומלס השכונתי, מראה להם דרך קלה להתעשר - קיבוץ נדבות ברמזורים.
  6. יש לה פיפל: נאור מקבל תוכנית ספיישל משלו, פריים טיים בערוץ 10, אך מקבל תנאי-עליו להשיג בתוכנית ספיישל זו לא פחות מ20% רייטינג. כשהכל נראה אבוד, ונאור חושב לוותר על ההזדמנות, מגלה דדי שלחברתו החדשה יש פיפל מיטר, ובעזרתה משיג את הרשימה של שאר משפחות הפיפל מיטר. הפרק עצמו זכה למדרוג של 18%, הגבוה ביותר מבין התוכניות ששודרו באותו ערב[1]. הועדה הישראלית למדרוג צרפה אזהרה לאותו פרק שהמדרוג הנמדד עלול להיות גבוה מאחוזי הצפייה בכלל האוכלוסיה, וזאת מכיוון שהפרק עסק ב"אנשי הפיפל" הקובעים את המדרוג למעשה. ההערה נכתבה לאחר שהערוץ לא נענה לאזהרות הוועדה למדרוג - להסיר את הקדימונים הקוראים ל"אנשי הפיפל" לצפות בפרק שעוסק בהם.
  7. הנשוי: החברים זוכים לביקור מפתיע של חבר מהעבר אשר מציג בפניהם עובדות חדשות בנוגע לחיי הנישואים וגם מיקה הופכת להיות סופרת ילדים.
  8. החולצה: נאור חוזר מחו"ל עם סריגים צבעוניים יוצאי דופן של מעצב איטלקי הנקרא "מיסוני".נאור,שבטוח שהסריגים היקרים היו קנייה מצוינת, נכתש על ידי התקשורת,ובמיוחד על ידי מבקרת סטיילינג קשוחה.
  9. סכסכן במאפיה א'+ב': פרק מיוחד במחווה למערבון הקלאסי,"בעבור חופן דולרים". נאור מקבל הצעה חסרת תקדים מראש מחלק המוסר של ת"א, לסכסך בין שתי כנופיות הפשע השולטות בישראל. האם יצליח?

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית