FANDOM

אוצ'יהא סאסקה הוא דמות מסדרת המנגה והאנימה נארוטו. סאסקה הוא חברו לקבוצה של נארוטו, הוא נבחר לקבוצה של נארוטו עם סאקורה כאשר הפכו כולם לגנינים. .
Sasuke

סאסקה בגיל 12 (גיל הסידרה)

רקע עריכה

תבנית:פרטי עלילה סאסקה הוא נינג'ה ברמת גנין. הוא בן לשבט אוצ'יהא המפורסם של כפר קונוהא, ויש לו את היכולות המיוחדות של השבט (אפרט בהמשך).יריבו הגדול הוא נארוטו ובניהם שוררת שנאה עזה , אך הם דומים כי שניהם יתומים. הוא הגנין שסיים עם הציון הכי גבוה ולא סתם. לסאסקה יש מטרה בחיים והוא חי רק למענה. לחסל את זה שהשמיד את כל עולמו, את אחיו איטיצ'י.

הילדות עריכה

YoungSasuke

סאסקה בן 6

סאסקה נולד בבית מכובד בשבט אוצ'יהא,שבו דחפו אותו להצליח. אחיו איטאצ'י תמיד היה יותר טוב ממנו, וזה מה שדחף אותו להתאמן ולהתאמן... איטאצ'י היה אחיו,הוא היה נינג'ה חזק ביותר אשר שלט בטכניקות השבט מצויין, ובמיוחד בשארינגן. איטאצ'י סיים את האקדמיה בגיל צעיר ובערך בגיל 8 כבר היה חבר אנבו,כתוצאה מיכולותיו הגבוהות נוצרה תחרות בין סאסקה ואחיו איטאצ'י. אביו של סאסקה העדיף את איטאצ'י והשקיע בו בלימוד מתקפות השבט. יום אחד לאחר שסאסקה התחנן בפני אביו שילמדו מתקפה חדשה הוא הסכים, ולימד אותו את מתקפת הקאטון (מתקפת אש בה יורקים כדור אש ענקי). אביו של סאסקה לא ציפה שסאסקה יצליח לבצע את המתקפה, אך עדיין ניסה ללמד אותה לסאסקה. הוא הראה לו פעם אחת איך עושים זאת ומאז סאסקה ניסה ללא הרף להצליח במתקפה זאת. לאחר כשבוע סאסקה הגיע לאביו בשמחה והראה לו את התוצאות, הוא לקח אותו לאגם ושם התחיל להראות לו את ההתקפה. אביו של סאסקה נדהם, איך ילד קטן יכול לעשות זאת??? אביו הבין שגם לסאסקה יש פוטנציאל אבל עדיין לא רצה להשקיע בו מאמץ. מאז אותו יום שבו הצליח סאסקה את מתקפת הקאטון אביו מתנהג אליו כאל בן אדם קצת יותר בוגר, אבל לא כאל בוגר כמו לאיטאצ'י, למרות שלפי המסורת של שבט האוצ'יהא מי שיודע להשתמש במתקפת הקאטון נחשב לבוגר. סאסקה המשיך להתאמן כי רצה להיות כמו איטאצ'י ויותר מזה רצה שאביו יאהב אותו. אבל למרות מאמציו הרבים של סאסקה אביו לא התייחס אליו כמו אל איטצ'י בגלל שהוא לא עבר את האקדמיה בגיל צעיר, אלא בגיל 7 עדיין היה בה. בגלל כל זה והעצב שהצטבר לסאסקה מזה שאביו לא אוהב אותו נוצרה מן תחרות בין סאסקה לאיטאצ'י כאשר סאסקה מנסה תמיד לחקות את איטאצ'י, אבל הוא לא מצליח.

יום אחד כאשר סאסקה חזר מהאקדמיה לנינג'ות הוא ראה את כל הכפר שלו חשוך (כאילו כולם ישנים), סאסקה לא הבין מה קורה בכפר מפני שזאת הייתה שעת אחר צהריים, ואף אחד לא ישן בשעה כזאת. סאסקה התחיל לפחד ורץ לביתו, שם הוא לא מצא אף אחד. כאילו גם בביתו כולם ישנו, אבל בעצם לא כולם ישנו. משהו רע הרבה יותר קרה שם, מישהו הרג את כולם. סאסקה הגיע לביתו ושם חיפש את איטאצ'י את אביו ואת אימו. הוא רץ בחדרי הבית, עד שהגיע לחדר הוריו, על דלת החדר היה קצת כתמי דם וסאסקה התחיל להבין שמשהו רע קורה. הוא קצת פחד לפתוח את הדלת אבל לבסוף הוא פתח אותה, הוריו היו על הריצפה מלאי דם, מתים. הוא התחיל לבכות על שהוריו מתו, אבל אז מישהו נכנס לחדר הוריו גם. זה היה איטאצ'י, שבידו הייתה חרב. סאסקה הבין שאיטאצ'י הוא האיש שעשה את המעשה הנורא הזה, למה??? סאסקה שאל את איטאצ'י, הוא לא חשב אפילו שיכול להיות בן אדם כל כך נורא שהורג את משפחתו. איטאצ'י פנה לסאסקה ואמר לו שהוא רצה לבדוק את כוחו. סאסקה היה עצוב מאוד ועדיין לא הבין למה איטאצ'י עשה זאת??? איטאצ'י אמר לסאסקה שהוא לא יהרוג אותו מפני שהוא לא שווה את זה, הוא עדיין חלש, אבל יש לו את הסיכוי להשיג את המנגקיו שארינגן כמו שיש לו.למרות שאיטאצ'י אמר את זה הוא ידע שסאסקה יהיה חזק כמוהו ואפילו יותר.ולכן סאסקה כל חייו לא צוחק או מתעצל, כי יש לו משימה והוא לא ינוח עד שישיג אותה.

מאז אותו יום סאסקה חי בשנאה ובכעס על אחיו, ומטרתו בחיים היא לנקום באיטאצ'י על שהרג את משפחתו וכל השבט, מטרתו היא להשיג כוח רב מספיק כדי להרוג את איטאצ'י ולנקום על מעשיו.

חלק 1 (עונה ראשונה) עריכה

תבנית:פרטי עלילה בחלק זה סאסקה בן 12 ופה מתחילה בעצם הסידרה. בפרק הראשון בעצם מראים את בחירתם של נארוטו סאסקה וסאקורה לגנינים והפיכתם לקבוצה 7 בהדרכת קאקאשי, שעליה תסופר רוב הסידרה. איתם נבחרים עוד גנינים רבים שהופכים לקבוצות אחרות. בפרקים הראשונים של חלק זה קבוצה 7 מכירה את הסנסי שלה קאקאשי. הוא נותן להם משימה קצרה כדי לבחון אותה. המשימה היא להילחם נגדו ולקחת לו זוג פעמונים, בעצם רק שניים מחברי הקבוצה יוכלו להשיג את הפעמונים מפני שיש רק שניים, ושניהם יוכלו להמשיך להתאמן. במשימה זאת סאסקה מכיר יותר טוב את נארוטו ושם בעצם מתחילה המריבה הגדולה ביניהם שתימשך עוד הרבה זמן. במשימה זו נארוטו מנסה להפגין כישורים אבל לא מצליח וזה גורם לו להראות כמו מטומטם (סליחה על המילה), וסאסקה וסאקורה מקבלים את הרושם הרע מנארוטו. סאסקה מצליח להפגין את כיושרי האוצ'יהא שלו ולהראות עד כמה הוא טוב!!! הוא משתמש במתקפת הקאטון שלו במיומנות רבה ונלחם נגד קאקשי טוב יותר מנארוטו, זה גורם לסאקורה לאהוב עוד יותר את סאסקה וגורם לנארוטו לשנוא עוד יותר את סאסקה, מה שגורם למריבה בין סאסקה לנארוטו להימשך. לבסוף מתגלה לקבוצה 7 שכולם יכולים להמשיך להתאמן וזה היה סתם תרגיל לגיבוש הקבוצתי ולעבודת צוות (משהו שלא כל כך קרה).

NarutoTeam7

קבוצה 7 משמאל לימין: סאסקה, סאקורה ונארוטו ולמעלה קאקאשי

ארץ הגלים עריכה

לאחר משימות רבות ברמה ד המשעממות את נארוטו, הוא מבקש ממהוקאגה משימה יותר קשה לפחות ברמה ג. לאחר שהוא שכנע אותו ההוקאגה הסכים ושלח את קבוצה 7 לעזור לבונה גשרים להגיע לארץ הגלים. בדרך לארץ הגלים מתגלה שהמשימה היא בעצם משימה ברמה ב ולא ג, מה שקצת מפחיד את חברי הקבוצה אבל לא את סאסקה. הם ממשיכים במשימה למרות שסכנות עומדות בפניהם, ובדרך הם פוגשים זוג נינג'ות שרוצות להרוג את בונה הגשרים, אבל זה לא משפיע על סאסקה והוא ושאר חברי הקבוצה נלחמים בהם. סאסקה מפגין את יכולותיו שנית ומראה עד כמה הוא טוב. הוא מגן על בונה הגשרים, על סאקורה שלא יודעת לעשות הרבה דברים ועל נארוטו שהיה בהלם ולא עשה כלום. בהמשך הדרך הם פגשו נינג'ה בשם ממוצ'י זבוזה איתו הם גם נלחמו, זאבוזה הוא נינג'ה הרבה יותר חזקה אבל עדיין הם הצליחו לנצח אותו בעזרת קאקאשי. גם פה סאסקה מפגין כישורים מרהיבים, נארוטו נלחם אבל לא מצליח לעשות יותר מדי נגד זאבוזה. כאשר הם הגיעו לארץ הגלים התברר להם שהם לא הרגו את זאבוזה אלא רק פצעו אותו, קאקאשי היה פצוע ולא היה להם נינג'ה חזקה מספיק כדי להלחם נגד זאבוזה. אז לאחר חששות אלו קאקאשי חשב על רעיון לאימון הקבוצה, שהוא: טיפוס על עצים, חברי הקבוצה לא הבינו למה זה יעזור אבל קאקאשי הסביר שזה יעזור להם לשלוט בצ'אקרה. סאקורה הייתה הראשונה שהצליחה לטפס טוב על עצים, מפני שיש לה שליטה טובה מאוד בצ'אקרה. לנארוטו וסאסקה לקח קצת יותר זמן להצליח, אבל לבסוף הם הצליחו. סאסקה היה יותר טוב והצליח לעשות זאת יותר מהר מנארוטו. לבסוף כאשר קאקאשי היה פחות פצוע, הם יצאו לבנות את הגשר. שם הם פגשו שנית את זאבוזה, והתפתח קרב חדש בו קאקאשי נלחם בזאבוזה, סאקורה הגנה על בונה הגשרים וסאסקה ונארוטו נלחמו בהאקו חברו של זאזבוזה. במהלך הקרב סאסקה גילה את השארינגן שלו, יכולת שעזרה לו מאוד, אבל את אותו הקרב נארוטו ניצח ולא סאסקה. סאסקה נפצע אנושות ונארוטו התעצבן על האקו בגלל שחשב שהרג את סאסקה, על ידי כעס זה התגלה כוחו של השועל בעל תשעת הזנבות לנארוטו והוא ניצח את האקו. לבסוף האקו וזאבוזה מתו ובונה הגשרים בנה בהצלחה את הגשר.

בחינות הצ'ונין עריכה

בחינות הצ'ונין של סאסקה היו מאורע מאוד משמעותי בחייו, זהו מאורע שהפך אותו לחזק מאוד. בחינות הצ'ונין התחילו כרגיל כאשר סאסקה וכל קבוצה 7 הגיעו לבחינה הראשונה בה היה צריך למלא טופס עם שאלות על ידי העתקת התשובות מאחרים. לאחר מכן הגיע השלב השני, שבו כל קבוצות הגנינים מכל המדינות התחרו בתוך יער (יער המוות), מטרת הבחינה הייתה להשיג את המגילה התואמת (כל צוות קיבל מגילת שמים או אדמה והיה צריך להשיג את המגילה השנייה מצוות אחר). את בחינה זו קבוצה 7 התחילה כרגיל בניסיון לקיחת המגילה, עד שהגיע אורוצ'ימארו, בדמות של גנין אחר ושם את החותם המקולל שלו על סאסקה. הנשיכה של החותם השפיעה מאוד על סאסקה וגרמה לו להתעלף, וככה ברוב זמן הבחינה סאסקה היה מעולף. אך לפני שאורוצ'ימארו הגיע, הוא נלחם נגדם כאילו הוא גנין שרוצה את המגילה שלהם, הוא נלחם וקבוצה 7 הבינה שהוא חזק מאוד, לאחר מכן אורוצ'ימארו הצליח לנשוך אותו וסאסקה התעלף. בזמן שסאסקה היה מעולף כוח החותם התחיל להתפשט בגופו ואנרגיית החותם נכנסה אל סאסקה.
Sasuke-curse1

סאסקה עם החותם המקולל

כאשר הגיעו נינג'ות מכפר הצליל לקחת את המגילה, התפתח קרב גדול בו סאקורה השתתפה, שיקאמרו אינו צוג'י רוק לי טן טן ונג'י. לקראת סוף קרב זה כאשר הנינג'ות מכפר הצליל שהתחזו לגנינים כמעט ניצחו, סאסקה התעורר. הוא התעורר בצור של החותם המקולל, כאילו יש לו כוח ממש ממש חזק, וכאילו הוא מישהו אחר. הוא התקדם לעבר אחת הנינג'ות מכפר הצליל ופשוט שבר לה את הידיים בקלות קלה למרות שהנינג'ה היה ג'ונין שהתחזה לגנין.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית